fredag 25 mars 2011

Fattig men rik!

Hemkommen från symässan i Malmö! Många pengar fattas i plånboken nu, men desto fylligare blev tygsamlingen! (Som om den inte var full nog, finns det nog en och annan som tänker. Sådana som den äkta mannen t ex, som börjar få det ganska svårt att komma till sin sida av sängen nu. Det ligger liksom en liten, liten hög med tyger i vägen. Ja, och några små, små backar med tyg står där ju också förstås...)
Men titta vilka fantastiska tyger som följde med mig hem! Inte går det väl att motstå!?Äntligen fick jag köpt Znoks superfina tyg "Finn djuren". Har kikat på det ett bra tag och nu blev det mitt. Även en bit ocean fick följa med därifrån. Lite döskallefleece, elefanttyg, ett mönster och en rullkniv blev det också.
Som om inte detta var nog fick jag ett jättefint retrotyg med John Blund av mamma idag. Det tjänade som påslakan åt mig och syskonen när vi var små. Nu ska det bli något annat!
Lycka!!!!







2 kommentarer:

  1. Wiiiii! Vilka fina tyger!
    Gissar att du vill sätta tänderna i dem genast ;o)

    Kraaam josse!

    SvaraRadera
  2. Visst är de fina!? Och idag har jag fyndat ännu mer. En hel bananlåda med retrotyger följer med hem från mammas och pappas vind idag :-D

    SvaraRadera