fredag 29 mars 2013

Bandtips!

I januari tog mammaledigheten slut och jag började jobba 85%
Det innebar färre sytimmar. Nu har jag dessutom börjat plugga. Jag jobbar fortfarande mina 85% och läser även Handledarskap och Utbildningsdesign på Malmö Högskola. Det är otroligt roligt men sytiden har ju krympt ytterligare. Jobb, plugg, familj, vardagsbestyr... 
Så om någon läsare har tips på hur man effektiviserar tiden tar jag tacksamt emot dem!!! 

Jag har inte sytt något den senaste veckan men tänkte tipsa om hur man kan använda band.
Jag älskar alla fina, färgglada band. Både vävda och ripsband. Jag har samlat på mig hur många som helst som jag använt till napphållare. Men det blir ju lite trist att använda dem till bara en sak så nu har jag tänkt utmana mig själv till att komma på roliga användarområden för band.
jag börjar med att använda några av dem i påskdukningen!

Band från Znok. Det rosa inkommer senare i vår.

Band från Znok, Hip Girl Boutique, Stoff och Stil


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar