fredag 15 augusti 2014

Sommarens sista!

Tanken var att det inte skulle bli fler sommarplagg till barnen nu. Nej, nu är det höstgarderoben som ska fyllas på. Men, en sista klänning var jag ändå tvungen att göra. Det var ett bra tag sedan jag fick knappar och spets av Ulrika på 3exter men de har bara legat och väntat på att min sylust skulle komma farande. Den lusten har låtit vänta på sig. En hel sommar med sytorka. Men nu verkar det som det släppt. Sylusten är tillbaka och det enda jag vill göra nu är att tillbringa tid i systugan. 
Den här klänningen har jag haft i tankarna sedan i mitten av sommaren. Nu har den äntligen blivit till och jag tror, banne mig, att den blev precis så fin som jag tänkt mig :-)

Manchester från Znok, spets, spetsresår, träknappar från 3exter










1 kommentar: