fredag 27 februari 2015

Ljuvliga koalor!

Nu har det nästan gått en månad sedan mitt senaste inlägg. Inte för att jag inte haft något att visa utan mer för att jag haft dåligt med tid. 
Det är ju en del som ska klaffa vid fotograferingen. Det är inte bara att göra när som helst. Efter förskola och skola orkar inte barnen med att vara fotomodeller så därför kan det bli så att jag syr en hel del men sedan tar det ett tag innan jag kan visa upp det.
Den här dressen är visserligen ganska nygjord, av ljuvliga tyger som införskaffades under Syfestivalen. Älskar både koalorna och kombon med det grå.
Och, på tal om Syfestivalen, så gjorde jag några plagg till mig själv av MeMbAs tyger att använda som "arbetskläder" i hennes monter. Men de visar jag i ett annat inlägg.

Koalajersey och grå collagejersey från MeMbA










3 kommentarer: