tisdag 13 maj 2014

USA och Marint

Nu har jag precis kollat vädret. Det utlovas värme om ett par dagar. Hoppas det blir så pass varmt att mina senaste alster får pryda barnen. Ja, utan koftor och tjocktröjor utanpå.
Det senaste tyget jag fått från Tyglycka är härligt somrigt. Ett tyg med USA-tema. Jag har även fått band från 3-exter med ankare på. De är framtagna för att matcha ett annat tyg från Tyglycka, men jag tycker de passar utmärkt till detta tyget också. Här har jag använt bandet som resårkanal på Lovis klänning och som dekoration på ärmarna på Harrys tröja.

Jersey från Tyglycka, band från 3exter
















2 kommentarer:

  1. Sååå fina kläder på världens finaste modeller! Gissar at ni har fantastiskt väder i Skåne precis som i Göteborg så de kan ha sina fina kläder ute nu!!! Kraaaaam josse

    SvaraRadera
  2. Tack <3 Jo, igår hade vi riktig sommar. Idag är det höst ;-)

    SvaraRadera