söndag 20 juli 2014

Tusen projekt!

Nu har vi haft en veckas semester. Vetskapen om att vi har fyra veckor kvar ger en underbar känsla. Vi har bara varit hemma denna veckan och jag har börjat på en hel massa projekt. 
Vissa av dem är t om slutförda :-)
Det har inte bara varit sömnadsprojekt denna veckan. Nej, jag har slipat en skrinda som sedan ska målas, jag och Harry har byggt en fladdermusholk. Vi har även byggt en snigelfälla (funkar inte). Jag har klippt remsor i tyll och nästan knutit färdigt två tyllkjolar, sytt en klänning och nästan gjort färdigt en kofta och en oversizetröja. 
Dessutom har vi, med mina föräldrars och en grannes hjälp, ägnat en dag åt att röja en skräphörna i trädgården. 

Här kommer lite bilder på en del av projekten. Fler bilder kommer i dagarna, när jag inte är ute i solen eller pysslar med något spännande. 


Mönstrad och enfärgad jersey från Znok


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar